Marsada Band - Maria

Nang pe naung muli ho ito, hasian,
(walaupun kau sudah menikah, hasian)
Nang pe dao ho sian au,
(walaupun kau jauh dari ku)
Anggo rohangku sai hot doi tuho,
(Tapi hatiku selalu untukmu)
Sahat dina laho mate au,
(Sampai aku mati nanti)

Manghirim au di harorom, hasian
(Aku rindu kedatangmu, hasian)
Manghirim au di janjimi,
(Setia menunggu janjimu)
Nungnga martaon au paimaima ho,
(Sudah bertahun aku menunggu mu)
Surat sapipit pe so ro,
(Sepucuk suratpun tak ada)

Reff:
Sai holanna marsak au ito,
(Aku selalu resah, ito)
Sipata sai ro do tu nippiku bohimi,
(Selalu datang dalam mimpiku wajahmu)
Maria,,,,taringot au naung salpu i,
(Maria, Aku teringat waktu yg lalu)
Maria,,,,sega nai pingkiranki marningot ho,
(Maria, sakit rasanya memikirkanmu)
Maria,,,,didia ho,
(Maria, dimanakah dirimu?)

0 komentar:

Posting Komentar